"Al Condominni" poesia brillante in dialetto parmigiano di Bruno Pedraneschi,letta da Enrico Maletti

Estratto di un minuto del doppiaggio in dialetto parmigiano, realizzato nell'estate del 1996, tratto dal film "Ombre rosse" (1939) di John Ford. La voce di Ringo (John Wayne) è di Enrico Maletti


PARMAINDIALETTO Tv


Tgnèmmos vìsst
Al salùt pramzàn äd parmaindialetto.blogspot.com

“Parmaindialetto” è nato il 31 luglio del 2004. Quest’anno compie 16 anni

“Parmaindialetto” l’é nasù al 31 lùjj dal 2004. St’an’ al compìssa 16 an’

Per comunicare con "Parmaindialetto" e-mail parmaindialetto@gmail.com

L’ UNICA SEDE DI “Parmaindialetto” SI TROVA A PARMA ED E' STATO IDEATO DALLA FAMIGLIA MALETTI DI “PÄRMA”.







mercoledì 25 febbraio 2009

Il Presidente Tommaso Ghirardi non trova giusto il divieto al Braglia per i tifosi del Parma. Crociato 63: “sciopero delle pagelle in dialetto”.

(Testo blu in Italiano)
Il Presidente del Parma Tommaso Ghirardi è intervenuto telefonicamente nella trasmissione sportiva “Speciale solo calcio lunedi” per esprimere il proprio punto di vista sulla decisione dell’osservatorio di giocare il derby Modena Parma senza i tifosi crociati:
“La partita è sicuramente sentita perché è un derby, andremo a giocare a Modena e ci sarà naturalmente un gran pubblico, anche se noi avremo l’handicap di non avere al nostro fianco i tifosi allo stadio e questa è una cosa che mi rincresce perché i tifosi del Parma si sono sempre fatti distinguere per la loro correttezza e per questo non trovo giusto questo divieto. Troveremo una squadra in forma, noi andremo a fare la nostra partita sapendo che sarà difficile anche perché contro il Parma danno tutti il massimo”. In conseguenza a questa decisione dell’osservatorio, anche Crociato 63 al secolo Federico Delle Donne autore delle pagelle in dialetto Parmigiano pubblicate sulla Gazzetta di Parma nella cronaca sportiva, ha dichiarato di “Scioperare” e di non scrivere le pagelle per la partita Modena Parma, visto che non può vedere la partita in diretta dallo stadio Braglia di Modena.

(Testo giallo dialetto Parmigiano)
Al Presidént Tommaso Ghirärdi al n’é càta mìga giusst al diviét al Braglia p’r i tifóz dal Pärma. Crociato 63: “siopero dìl pagéli in djalètt”.

Al Presidént dal Pärma Tommaso Ghirärdi l’é intervgnù telefonicamént in-t-la trasmisjón sportìva “Speciäl sól calcio lundì” p’r esprìmmor al pròpri pónt äd vìsta su la decizjón äd l’oservatòri äd zugär al derby Mòdna Pärma sénsa i tifóz crozè:
“La partìda l’é sicuramént sintìda parché l’é un derby, andrèmma a zugär a Mòdna e a gh’ sarà naturalmént un gran pùbblich, anca se nojätor gh’ arèmma l’handicap d’ avér mìga al nòstor fjànch i tifóz al stadio e còsste chì l’é ‘na còza ch’ l’a ‘m rincrèssa parché i tifóz dal Pärma i s’ én sémpor distìnt par la sò coretèssa e par còsste a ‘n càt mìga giùsst col divjét chì. Catarèmma ‘na scuädra in fórma, nojätor andrèma a fär la nòstra partìda e a sèmma ch’ l’a sarà difìccil anca parché cóntra al Pärma i dàn tùtt al màsim”. In conseguénsa a ch’ l’a decizjón chì äd l’oservatòri, anca Crociato 63, al sécol Federico Delle Donne, autór dil “Pagéli di Crozè in djalètt Pramzàn” publicädi su la Gazètta äd Pärma in-t-la crònaca sportìva, l’ha dichiarè äd “Sioperär” e scrìvor mìga il pagéli par la partìda Mòdna Pärma, vìsst ch’ al né pól mìga vèddor la partìda in diréta dal stàdio Braglia äd Mòdna.

(Tgnèmmos vìsst)
(Pramzàn dal sas)
(Nella foto in alto il Presidente del Parma Tommaso Ghirardi, la foto in basso Cristiano Lucarelli, Paolo Castellini, Massimo Paci, Stefano Morrone, con Enrico Maletti e Federico Delle Donne "Crociato 63", rispettivamente correttore dialettale e autore di "Il Pagéli di Crozè in djalètt Pramzàn")

Nessun commento: