"Al Condominni" poesia brillante in dialetto parmigiano di Bruno Pedraneschi,letta da Enrico Maletti

Estratto di un minuto del doppiaggio in dialetto parmigiano, realizzato nell'estate del 1996, tratto dal film "Ombre rosse" (1939) di John Ford. La voce di Ringo (John Wayne) è di Enrico Maletti


PARMAINDIALETTO Tv


Tgnèmmos vìsst
Al salùt pramzàn äd parmaindialetto.blogspot.com

“Parmaindialetto” è nato il 31 luglio del 2004. Quest’anno compie 16 anni

“Parmaindialetto” l’é nasù al 31 lùjj dal 2004. St’an’ al compìssa 16 an’

Per comunicare con "Parmaindialetto" e-mail parmaindialetto@gmail.com

L’ UNICA SEDE DI “Parmaindialetto” SI TROVA A PARMA ED E' STATO IDEATO DALLA FAMIGLIA MALETTI DI “PÄRMA”.







lunedì 12 ottobre 2015

Al Dotór MICHELE BRAMBILLA nóv Diretór ädla Gazètta äd Pärma...Benvgnù Diretór.



Benvgnù Diretór


(TESTO IN DIALETTO PARMIGIANO)
MICHELE BRAMBILLA nóv Diretór ädla Gazètta äd Pärma
Al nóv Diretór ädla Gazètta äd Pärma e dal sarvìssi informatìv äd Radio TV Parma l'é al Dotór Michele Brambilla. Al torà l'incàrich ädla Diresjón dal 23 novémobr.

Michele Brambilla nasù a Monsa il 1° novémbor 1958. Profesionìssta da 1984. Laureè in Stòrja ala facoltè äd Lettere e Filosofia äd l'Universitè ädj Stùddi äd Milàn. Spozè e pädor äd sìnch fjó. L'à lavorè al Corér ädla sìra a Milàn, dal 1985 al 2002: al Corér l'é stè cronìssta, pò vice cap cronìssta äd Milàn, e pò vice capredatòr ädla Cultura e dal magazine Sètt. Al 12 ottòbbor 2002 l'é dvintè diretór dal giornäl La Provincia. Dal màgg' ala fén äd novémbor dal 2006 l'é stè vicediretór äd Libero. Dal 1º äd dzémbor 2006 a l'agòsst 2009 l'é stè vicediretór del giornäl Il Giornale. Da setémbor 2009 l'é ala La Stampa, prìmma cme invjè-editorialìssta e pò, da setémbor 2014, cme vice diretór. Al nóv Diretór i pù sincér avgùri äd bón lavor da http://parmaindialetto.blogspot.it/ da tutt i Pramzàn e dai letór ädla Gazètta äd Pärma. Benvgnù Diretór.
Tgnèmmos vìsst
E.M.

(TESTO IN ITALIANO)
Il Dottor MICHELE BRAMBILLA nuovo Direttore della Gazzetta di Parma.
Il nuovo Direttore della Gazzetta di Parma e del servizio informativo di Radio TV Parma è il Dottor Michele Brambilla. Assumerà l'incarico della Direzione dal 23 novembre.

Michele Brambilla nato a Monza il 1° novembre 1958. Professionista dal1984. Laureato in Storia alla facoltà di Lettere e Filosofia dell'Università degli Studi di Milano. Sposato e padre di cinque figli. Ha lavorato al Corriere della sera a Milano, dal 1985 al 2002: al Corriere è stato cronista, poi vice capo cronista di Milano, quindi vice caporedattore della Cultura e del magazine Sette. Il 12 ottobre 2002 divenne direttore del quotidiano La Provincia. Dal maggio alla fine di novembre del 2006 è stato vicedirettore di Libero. Dal 1º dicembre 2006 all'agosto 2009 è stato vicedirettore del quotidiano Il Giornale. Da settembre 2009 è alla La Stampa, prima come inviato-editorialista e poi, da settembre 2014, come vice direttore. Al nuovo Direttore vanno i più sinceri auguri di buon lavoro da parte di http://parmaindialetto.blogspot.it/ e da tutti i Parmigiani e i lettori della Gazzetta di Parma. Benvenuto Direttore.

Nessun commento: